آرایشی
 
اینجا همه چی درهمه
از بودن در این وب سایت لذت ببرید دوستان عزیز
 
جمعه 17 آبان 1392برچسب:کرم پودر,آرایشی, لوازم آرایشی, پوست چرب, ضدآفتاب,, :: 1:39 ::  نويسنده : amir

نکاتی در مورد انتخاب لوازم آرایشی پوست های چرب

*کرم پودرهایی را خریداری کنید که حاوی تیتانیوم دی اکساید titanium dioxideکه یک ضد آفتاب طبیعی است،باشند.

*از محصولاتی که دارای الکل هستند،اجتناب کنید.خصوصاًSD40

*خاک چینی kaolin clayکه در کرم پودرها استفاده می شود چربی اضافۀ پوست را از بین می برد.

*کرم پودرهای حاوی زینک اکسایدzinc-oxidبهترین ترکیب های آرایشی برای پوست های چرب را دارند، این ماده ضد التهاب است.

*نسبت به این که محصول دارای sericiteباشد،اطمینان حاصل کنید.این ماده منافذ بزرگ را کمتر می کندواز تولید چربی اضافی در پوست جلوگیری می کند. قبل از آنکه برنامۀ پوستی خاصی را اجرا کنید یا لوازم آرایشی مخصوص پوستهای مستعد جوش زدن را نخرید.حتماً با یک متخصص پوست مشورت کنید.ACCUTANEیاtopical retinoidمشتقات ویتامینAهستند که ثابت شده است میزان چربی پوست را کاهش می دهند.

راهکار های مراقبت از پوست چرب در منزل

*تا حدممکن از مواد آرایشی کمتری استفاده کنید.پوستتان نیاز دارد که نفس بکشد.

*حداقل دوبار در روز،صورتتان را با شیر پاک کن تمیز کنید.

*با لوسیون فاقد چربی ،حاویSPF15پوستتان را مرطوب کنید.

*از پد های پاک کننده برای جذب چربی اضافه استفاده کنید.همچنین هنگامی که آرایش بر صورت دارید هم می توانید از این پدها استفاده کنید.

*برای شستن صورتتان از صابون سولفوردار استفاده کنید.

*از خوردن غذاهای  چرب بپرهیز نمایید.

*در رژیم غذایی تان از مقدارزیادی پروتئین،سبزیجات تازه و میوه های تازه استفاده کنید. دانستن روشهای مراقبت از پوست و اینکه چه موادی را استفاده کنید.بلافاصله تاثیرگذار نیست،بلکه در طول زمان تاثیرش را نشان می دهد.تا حد ممکن از مقدار کمتری کرم پودر استفاده کنید،در این صورت زمان زیادی کرم پودر بر روی صورت تان می ماند.اگر در مورد انتخاب لوازم آرایشی خود دچار سر در گمی هستیدو نمی دانید چه محصولی مناسب پوستتان است با یک متخصص پوست و مو مشورت کنید .تنها خودتان هستید که می توانید به داشتن پوستی سالم تر کمک کنید.

بهترین روش آرایشی پوست های چرب چیست؟

قبل از آنکه به بررسی بهترین لوازم آرایشی مخصوص پوست های چرب بپردازیم .اجازه دهید چند روش خانگی برای داشتن پوستی زیبا را معرفی کنیم.خوردن روزی 8 لیوان آب خالص بسیار اهمیت دارد.این موضوع باعث می شود پوست رطوبت را حفظ کند و کمتر برق بزند.در مرحلۀ دوم استفاده از آب خیار یا عصارۀنارون کوهی بر روی پوست phپوستتان را تنظیم می کند.همچنین باید از کرم پودر های محلول در آب حذر کنید.اگر این موارد را رعایت کنید. می توانید مطمئن باشید که دارید به خوبی از پوستتان محافظت می کنید.

بهترین کرم پودرها برای پوست های چرب

 

شرکت های آرایشی فراوانی هستند که محصولات مخصوص انواع رنگ مایه های پوست را تولید می کنند. اطمینان حاصل کنید که کرم پودرمخصوص پوست های چرب وبا کیفیتی بالا خریداری کرده اید که منافذ پوست را مسدود نمی کند و اوضاع را وخیم تر نمی کند وبا پوستتان هم خوانی دارد. دراین قسمت چند نکته در مورد خرید کرم پودر مناسب پوست چرب را بیان می کنیم:

کرم پودر های جامد(حاوی موادمعدنی)

وقتی از این کرم پودرها استفاده می کنید چند نکته را به خاطر بسپارید: از کرم پودرهای جامد در زمستان استفاده نکنید.این فصل کلاً فصل خشکی است و کرم پودرهای حاوی موادمعدنی( جامد )بر روی پوستتان تکه تکه ،چرب و خشک،جلوه می کنند.کرم پودرهای مایع به همراه پودر جامد را می توان به عنوان جایگزین استفاده کرد.کرم پودر باید 100در صد از مواد معدنی طبیعی وخالص تهیه شده باشد.

کرم پودرهای پودری

به جای استفاده از کرم پودر مایع ،می توان از کرم پودری استفاده کرد که تاثیر بهتری دارند.این پودرها بر روی صورت می مانند وچربی را جذب می کنند.بعلاوه ،وقتی از این پودرها استفاده می کنید،می توانید بلافاصله بعداز شستن صورت ،هر نوع فرآوردۀدلخواه دلخواه دیگری را استفاده کنید.

کرم پودرهای حاوی لایۀمحافظتی در برابر آفتابSPF

هر نوع کرم پودرمایعی می خواهید بخرید به SPFدرج شده بر روی آن دقت کنید.این شماره نشان می دهد کSPF چند ساعت کارایی خواهد داشت.کرم پودرهای فراوانی با SPFهای5و30در بازار موجود است. داشتن SPFمزیت خوبی برای یک کرم پودر است چرا که قدرت پوشانندگی آن را افزایش می دهد.بهترین کرم پودری که دارای SPFاست وبا رنگ مایۀپوست های چرب جور در می آیدرا خریداری کنید. کرم پودر های مات را انتخاب کنید که پوشانندگی کامل دارند نه آنهایی که پوشانندگی ملایم و کمی دارند، چراکه این کرم پودر ها زیاد بر روی پوست های چرب نمی مانند.مواد تشکیل دهندۀ کرم پودر را چک کنید که بر روی آن نوشته باشد (برای پوستهای چرب).برای استفاده از کرم پودرازانگشتانتان استفاده نکنید.تنهااز اسفنج های آرایشی استفاده کنیدکه مانع از پخش شدن چربی بیشتر در سطح پوست می شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم مطالبی رو که در این وبلاگ قرار میدم براتون مفید باشه و از انتخابتون ممنونم...
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اینجا همه چی درهمه و آدرس neloo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 97010
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1





برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب





استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب






فال حافظ